Dagens skämt?

Hejsan! (:

Jag kan ju med en gång säga att jag absolut inte är på bättrings vägen till att bli frisk!
Fy, hela kroppen känns som ett enda stort vrak.
Ni vet när man har feber, då blir kroppen alldeles slö och man orkar knappt lyfta armen för att byta kanal på tvn? Så känns det just nu.
Vet inte riktigt hur jag ska orka med den här veckan...
Och det där med att jag skulle plugga till engelska provet som jag ska göra i morgon/idag så blev det ingenting med det. Jag fick läst en och en halv sida, sedan somnade jag.
Ohja, jag känner mig helt seeg och mega sjuk.
Men det är bara att lägga på sig ett leende på läpparna och göra det bästa av situationen. Dock är värktableterna slut!
Vi får helt enkelt se hur denna vecka slutar. Antagligen är jag inte frisk till helgen..

Om snön ligger kvar tills i morgon, som den troligtivs gör) så ska ni få en bild.
Ca 3-5 cm tjockt för tillfället. Detta blir nog den kallaste vintern iallafall... :s
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0