Dagen utan k ?

Tjenare Tjenare!! (:

Kan ju säga att det inte har hänt något speciellt efter senast jag skrev.
Har varit över hos Melissa och bara tagit det lugnt.
Jag har även gjort klart en engelska uppgift som ska vara inl i morgon. Känner mig faktiskt lite duktig!
Dock så kom jag inte ihåg det försen tidig eftermiddag ida. Det var ju lite mindre segt, men som sagt vad skulle jag annars ha gjort.. sovit?
Ja det skulle sitta fint!
Så jag tror nog att jag ska ta och snussa om en liten stund(Y
Jag ska bara..... "sa Alfons Åberg" fixa lite mer skolböckerna och mitt rum.
Jag har nämligen bestämt mig att mitt rum ska vara fint tills första advent.
Vi får se hur detta går. Men jag ska lyckas!


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0