9M

Hejsan! (:

Klassträffen var underbar!
Det var som att stiga in i klassrummet när vi gick i nian.
Så underbara är ni allihopa^
Och det var precis som förut, alla lika glada och trevliga...
Framför allt lika tokiga som vanligt!

Det blev bjudning på pizza,chips,godis,popcorn, glass och annat goot(Y
Mycket tredvligt!
En hel del tjöt skulle göras med dem alla, kan ju lova er att det var som ett höns hus!
Men det är så det ska vara(Y
Åh, jag vill ha tillbaka 9M, det skulle helt klart vara bäst!
Men vi ska ju inte klaga ;)
Jag kan ju faktiskt se dem annars, men inte alls samma sak som när man såg dem minst 5 dagar i veckan..
och gjort det nu i ett antal år..
Fyfan vad jag älskar er!!

Vi kör igen om en månad... eller vad säger ni? ;) HAHa!
Nej , det tror jag nog inte jag orkar ^^
Nej men allvarligt, fyfan va ni är underbara. Och ni har varit en fantastisk klass som man aldrig vill släppa!!
Love u all!! <3



Från det ena till det andra.............. GOD NATT!!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0