Sommar

Hejsan (:

Denna dagen började med att ta en snabb dusch innan skolan.
Det blev sedan 3 lektioner i skolan och sedan hem.
Sedan har det inte hunnit hända så mycket mer xD .

Jag ska däremot till pappa vid en fyra tiden och vara där hela helgen.
Tänkte jag skulle försöka ut och spring, känner mig nämligen lite tränings kåt eller hur man nu ska utala sig? (:
Ska även hinna upp till Elinor innan jag ska iväg till pappa, men först ska jag hinna med mitt rum och packa.
Så vi får se när jag är hos Elinor, för övrigt tror jag inte att det kommer hända något speciellt idag.
Bloggen kommer antagligen ligga död i helgen, men jag ska försöka komma åt en dator så att jag kan få skrvia av mig lite grann!

Gårdagen däremot, då blev det upp till Kåsjön efter skolan tillsammans med Moa,Felicia,Nina och Erica.
Det blev många skratt och bilder, det blev även lite glass och kexchoklad. Jag gillart(Y
Solen sken och allt  var hur fiint som helst(:

Men som sagt det kommer nog inte bli så jätte mycket uppdatering under helgen, men jag ska försöka!
Men annars så, ha en riktigt härlig helg (:
Och vet ni vad? jag ska till Turkiet !
Jag längtar till sommarn!!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0