Snart blir det väggen!

Hejsan (:

Måste säga att helgen har varit väldigt lugn, konstigt nog?
Var ju som sagt hos pappa, och där blev det inte så jätte mycket gjort.. Rensat trädgården? xD

Nu är det ju ny vecka och det är sjukt mycket att göra när det gäller skol arbete.
  • 10/5 - No Lab~Np
  • 10/5 - Ma Muntligt i Np
  • 11/5 - So Redovisning~Muntligt
  • 11/5 - No Diskutioner~ Debatt
  • 11/5 - Sp Prov~Skriftligt
  • 20/5 - Ma Prov~Skriftligt
  • 20/5 - Eng Redovisning~Bokrec
  • 21/5 - Sv Insändare~Skriftligt
  • 27/5 - Hk Teori~Kött kunskap + tilllagning
  • 28/5 - No Teknik~Extra uppgift
  • 28/5 - So Prov~Skrifligt
  • 28/5 - Bl Inlämning~Tapet + produkt
  • 31/5 - So uppsats~Extra uppgift
Så japp, det är en hel del som kommer behövas göras!!!
Så jag är extremt stressad och känner själv att jag knappt hinner med allt, kommer sluta med att jag går in i väggen eller nåt xD Haha!! Det skulle vara roligt må jag säga (y
Så det kommer nog inte bli så jätte mycket uppdatering det senaste, men jag ska försöka hinna med ifall^^

Alli alha, doppa snoppen i choklad! (Y :D

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0