Np i No 2010

Hejsan (:

Dagen började med att gå upp klockan halv åtta, lite smått stressad för att hinna till skolan som började 8.00
Det blev ingen frukost och inget "fix" inför skoldagen.
Så det blev att skynda sig till skolan fort som f*n!

Från klockan åtta till tjugo i elva satt alla nior och skrev prov, Np i No~Kemi.
Jippi!! Eller inte... Jag har inte varit så jätte nervöst över provet utan mest undrat hur man ens skulle få ihop ett kemi prov som är samlat under dessa år vi gått..?
Jag har gjort provet och allt gick väl ganska segt, men det känns ändå som om det saknas en stor del av provet.
Jag vet , jag ska inte klaga över att det inte var mycket (Fast det var mycket), men det känns bara att det saknas delar, frågor och svar.. ja,jag vet inte riktigt.
Hade självklart världens skriv kramp i slutet och hade inte alls någon ork dem sista fyra sidorna.
Tänk själv att sitta så länge stirandes på ett papper med frågor som man ska skriva utförliga svar till..
Sjukt jobbigt !

För övrigt har skoldagen varit väldigt lugn, vi har enbart haft ea pass resten av dagen; Slutade 14.30.
Under Ea passet blev det att försöka göra klart design uppgiften som vi fått i bild, blir glad bara jag får ett G på den.
Den är otrligt ful och produkten har inget liv i sig, en stolpe på ett papper som jag beskrev det.....!

Efter skolan blev det en sväng till Elinor, tittade på fjorton suger och vi tittade även klart på filmen: Hata Göteborg.
Fjorton suger är ju helt klart en gammal klassiker ^
Hata Göteborg däremot tyckte jag hade ett kasst slut och det hela var väldigt "Filmat" eller hur man ska förklara det....

Det blev kött till middagen.
Mums!! Har tjötat om kött hur länge som helst och nu har vi ätit det två dar i rad, älskar verkligen dig mamma! (:

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0