Långsikt

Att känna värmen,att känna att det är någon där.
Att veta att du tittar på mig och ingen annan,
Det känns underbart
Att jag, lilla jag skulle vara den enda.
Jag, den enda i dina ögon.
Mig du ser ett ansikte av, eller nej!
Inte bara ett ansikte....
Du är den som ser hela mig. Mitt inre, min själ allt!
Du är den som ser mig


Du är den som älskar mig, du är den jag vill leva med.
Du är den som uppfyller mina drömmar,
det är du som gör att jag inte drömmer marddrömmar
Det är du som får mig att tänka på sommar regn,
Sommar regn, och du vet att det är det bästa jag vet.

Du är helt enkelt allt för mig
det är dig jag vill leva med, dej jag vill dela allt med
Allt, precis allt
Du är mitt hjärtas rätta
Det är du som har pusslat ihop alla mina trasiga bitar
Du är den enda och för evigt den enda


(Värdelös text som inte har någon betydelse, ville bara ha något att skriva^^ )

Kommentarer
Postat av: R

Vackert

2010-05-22 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0