Knarkar ankan

Hejsan (:

Denna dag var det Orgentering (stavelse? xD), hälso snack och tips/poäng promenad.
Ganska tråkigt må jag säga, men det är väl bra att röra på sig.. inte sant?
Det är vad som hände i skolan.
Efter skolan blev det in och försöka fixa pass till Elinor, det gick verkligen inte bra.
Så det var bara att sätta sig på bussen hem igen.
Det blev att äta lite när jag kom hem och sedan blev det över till Elinor för att glo film, En shoppa holicks bekännelser bla blabla någonting.
En ganska tragiskt med ändå rolig film.
Älskar skor om inte annat!
En väldigt seg film må jag säga och absolut en tjej film xD
Annars har det inte hänt så mycket mer.

I morgon blir det friidrottsdag i Vallhamra....
Jag dör!!
Ursäkta mig, men det är ju inte roligt för fem öre.
Men men, för att få det där jävla idrotts betyget så är det väl bara bita ihop och vara med ifall.
Men är det höjdhopp, då är inte jag med nå mer -.
Det nya smeknamnet Denise Eriksson har fått är ; Peter, knarkar ankan!! Mohaha, vem älskar inte mina knarkar händer? ;o Haha <3

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: cerebral pares

Hej, Peter knarkar Ankan. det är Birgitta kjälls mamma vi är tillsammans vettu! (; <3

2010-05-25 @ 11:54:00
Postat av: Anonym

orientering

2010-05-25 @ 21:37:28
Postat av: DIN SVENSKALÄRARE :OOOOO

Orientering stavas det

2010-05-25 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0