Bruna ben

Hejsan :)

Jag älskar verkligen Götebrog!
Det är så sjukt fint väder, man blir helt varm inombords, allt känns så perfekt.
Inget stress och inga tårar enbart skit som kommer från röven...men det är en annan historia ;)

Denna dagen blev ifall att spendera 3 timmar i Göteborg tillsammans med släkten + familjen, känndes otroligt kul att få träffa alla igen.
Det var ju som sagt ett bra tag sedan man såg alla.
Inne i götet blev det ifall att se en bit av varvet.
Jesper var med och sprang, fick en mål tid på 2h 7min. Mycket bra!
Funderar faktiskt själv på att springa det där jävla varvet någon gång...
Förövrigt har jag njutigt av solen!!" Göteborg är underbar.

Varför det har varit dålig uppdatering på bloggen beror på att jag var på en underbar resa till Turkiet tillsammans med familjen (systern var dock tyvärr inte med).
Och denna resa kallar jag verkligen för semester!
Det var sola,bada och äta, kan det bli bättre!!!
Det finns inte så jätte mycket att säga om det hela, man måste uppleva det själv.
Jag tar det lite kort för er vad vi gjorde
  • Vi var på Hamnam (stavelse) något spa ställe där man fick "Bastu",peeling,lermask och massage. Underbart skönt, dock så svimmade jag... Men det är en annan historia.
    Det blev även att vara vid poolen och äta gött! (Fast det gjorde vi varje dag)
  • Det blev ut till stranden och sola och badade
  • poolen, dricka goa drinkar och bara ta det lugnt.
  • Vi skulle på någon båttur, men det var alldels för höga vågor för att min mage skulle klara av det så det blev att kliva av och åka tillbaka till hotelet. Även Sofia (Lorensson vad jag tror) och Fredrik (någonting), mycket trevligt helt enkelt!
  • Det blev poolen igen, det var för blåsit även denna dag, det var badförbud i havet.
  • Stranden och havet
  • Flörta lite med trevliga turk killar
  • poolen och sedan hem

Det är lite kort av vad vi gjorde, men det är inte alls i den ordningen, skoj var det ifall!
Turkiet nästa? :D
Bilder kommer självklart senare!! (Om inte min blogg dampar loss.. som den brukar görA)

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: R

Låter som en härlig semester. Klart du ska springa varvet.

2010-05-24 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0