Alice i underlandet

Hejsan (:

Det känns verkligen som om våren/sommaren är påväg.
Snön har börjat smälta, fåglarna har tittat fram, ljusa mornar (heter det så?) och allt känns som om det flyter på bra.

Vaknade i dag vid sju tiden, tog en dusch, klädde på mig , var allmänt seg...
Men jag han till oh med äta frukost, tummen upp!
Och jag kom faktiskt i tid.
Det känns konstigt, allting har gått så himla bra, dagen har helt enkelt flytigt på bra.
Tid i skolan och inga jobbiga lektioner.
Fick reda på mitt Teknik betyg, fick dock bara Vg- 
Men jag får väl nöja mig... Fick även 2 stjänor i kanten när hon väl ska sätta betyget då vi har gjort en jätte nacig Titanic modell i lego.
Shit skoj :D
Så man kan ju alltid hoppas på att det blir ett bra betyg eller att det kommer något nytt som gör att man kan höja sig.

Efter skolan kände jag mig inte speciellt bra, så det blev att ta sig en liten lur, äta och sedan sova lite mera^^
Det blev även hem till Elinor och titta på Alice i underlandet (Den tecknade).
Sjukt rolig må jag säga, man bara älskar påskharen!!
Haha, oj oj, Jag har en idé!! Vi byter samtalsämne.
Helt klart den skönaste kommentaren i filmen!! xD
Men den är inte alls så jag kommer ihåg den, den jag mycket bättre när man var liten.
Men den är ändå hlet underbar.
Gamla goa tider helt enkelt.

Har varit över hos systerns katter och matat och keelat lite med dem.
Mycket söta dem där katterna och väldigt busiga (:
Systern hörde ifall av sig och sa att dem har sommarväder, ush!
Jag är så jäkla avis, jag vill också till Malta!!
Vi får hoppas på att dem flyttar dig och sedan kommer partypinglan vara där varje sommar och festa loss!
Eller jag menar, nej absolut inte!
Lovade ju mamma att jag ska ta det lugnt om dem nu flyttar dit oh jag åker dit.
Men vi får väl se !!! :D Mohahaha!!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0