Grodanboll och hackspetten!

Hejsan (:

Dagen avslutades väldigt bra!!
Trots att jag låg och slöade fram till ca fyra på eftermiddagen, lyckades denna dagen sluta ganska händelse rikt iallafall.

Det blev att passa Noel från klockan 18.00 till ca 21.00.
Jag måste medge att det var en väldigt lätt barnpassning.
Noel lekte på gården tillsammans med sin vän Alexander, dem lekte att dem hade en kios i sandlådan och roade sig med det ett bra tag.
När vi väl skulle gå in var det bara att starta filmen bilar och lite välling, sedan sov den lille pojken väldigt gött(Y
Så det var som sagt en väldigt lätt barnpassning, får dock se hur det går i morgon..^

Under tiden jag passade Noel tittade Moa förbi en sväng, mycket trevligt sällskap den dära bruden :)
Det blev att prata om allt möjligt, om gamla vänner,nya vänner,skolan m.m gud vet vad?!
Det självklart en kopp te på det hela också! (y
Dock så blev det inte något knasigt till teet den här gången, sist var det chips till.
Moa och jag brukar nämligen alltid hitta på något knasigt att äta till vårt kära te (;

När jag väl var fri från barnpassningen följde jag Moa en bit hem, det slutade med att jag inte följde henne en så jätte lång bit då jag stannade för att tjöta lite med några björndamms barn (;

Så slutade ifall  min dag, hoppas eran slutade lite mera händelsrikt än min :P
Men jag hade väldigt kul ^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: tobbs

rösta på mig i veckans tävling så är du snäll! http://yourwish.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-veckansblogg.html#comment



kommentera http://tobbs.se i inlägget så är du jätte snäll! :)

2010-07-29 @ 14:36:48
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0