Mina lärare ?

Hejsan (:
>Ja , jag vet.. Dålig uppdatering, IGEN !
Detta känns inte bra.
Men jag försöker att få lite tid över, det är så mycket nu med gymnasievalet och läxar oh prov och sedan hinna klämma in lite fritid där emellan.. Det blir helt enkelt lite mycket ibland.
>Denna dagen har ifall varit väldigt lugn, inget speciellt och tiden har faktiskt inte gått så himla fort som trodde att den skulle göra idag.
Kändes som om klockan var åtta när klockan bara var halv sex. Så det känns verkligen bra att tiden går långsamt ibland !! Men det känns bra, tycker att det ska finnas fler sådana dagar (y
>Mycket i skolan nu med btw.
Men jag känner att jag inte orkar plocka fram böckerna, har ingen lust..
Men jag måste verkligen!
Det är nu jag ska lägga på ett kol och verkligen kämpa!
Men ja, vad ska man säga.. Jag har faktiskt nästan kommit i tid till dem flesta lektionerna(y
Jag har även inte skolkat en enda lektion sedan vi började igen efter jullovet!!
Och det är framsteg för mig!! ;o
Kanske inte någon jätte stor grej för vissa, men för mig är det verkligen ett stort framsteg! :)
>Nje nu ska jag ta och plugga,plugga,plugga!
Jag ska ifall försöka(a
Har tagit mig ett bad så det ska nog gå bra^
Först en kopp te! ^^
>Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0