Min låt...l?

Jaså, här får man en länkad låt som en viss person skickar till mig via Msn, nämner inga namn, absolut inga namn!
Men den personen som skickade detta är wannabe mig då hon/han kallar sig för BATMAN ;O Hu?
Nej då, men vi "sitter ju ihop" enligt vissa ;) Så personen som skickade får väl tro att hon/han är Batman, Men egentligen är det jag som är det(a :P
Aja, här kommer låten ifall (y
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5q3Si1NQUlM&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5q3Si1NQUlM&hl=sv_SE&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0