6 Januari 2010

Hejsan!
Dagen innan skolan börjar.. Fyfan!
Har ingen lust att börja igen, men jag känner mig ändå lite pepp!
För detta året ska jag göra till bland dem bästa, jag hoppas ifall att det kommer gå framåt med skolarbetet denna terminen eftersom jag förra terminen bara slappade men lyckades ändå gå ut med 9Vg och resten G !!
Helt otroligt om jag får säga det själv eftersom jag inte ens kämpade för att få bra betyg.
Så om jag ligger i ett tag kanske jag lyckas med några Mvg ifall? eller, aja shit samma!
/Men jag vill verkligen inte tillbaka i morgon!/

Denna dagen tillbringades ifall på en tidig bio (11.30 börajde den med en väldigt lång reklam i början) tillsammans med Moa,Elinor lillbroshan Lucas och hans kompis Filip.
Det blev att se AVATAR i 3D form.
Om man får lov att säga, så verkade den rent utav som en barn film till en början, men det blev faktiskt bara bättre och bättre.
En film som garanterat rekommenderas att se!
Blev att tillbringa resten av dagen hemma hos Elinor(y
Vi gjorde väl inte så jätte mycket utav vi slog på en barn film(a
Det blev; Bolt! HAHA XD <3
Den var faktiskt helt okej :P

Till morfar!
Jag kanske inte har varit det bästa barnbarnet du har fått men du ska veta att det inte har varit lätt att lära känna dig heller.. Men jag kommer verkligen sakna dig, eller jag saknar dig redan.
Jag har redan hunnit med att få tårar rinnandes på kinden.
Men du ska veta att jag verkligen saknar/kommer sakna dig.
Och jag hoppas att du nu har fått den frid du behöver.
Den frihet som alla pratar om..

Ca klockan sex på förmiddagen tog du ditt sista andetag.
Låt dig nu få vila i fred!
Älskar dig /På mitt egna sätt, ett som ingen kan förstå, ett sätt som jag kan visa kärlek på, d.v.s kudden och tårarna på min kind/


Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0