2010

Hallojsan!
>Det var verkligen ett bra tag sedan jag var här, och jag ber om ursäkt.
Men det har varit så mycket den senaste tiden, det har ju till och med hunnit bli 2010!
Helt sjukt att det är nytt år.
Men nu tänkte jag börja om på nytt, med nya vänner,nya tankar, ny kärlig.
Jag ska helt enkelt starta från början.
Jag känner att det är dags att ta tag i livet!!
>Så nyårslöften i år blev att inte skolka en enda lektion och inte äta skräp mat denna första månad.
Första nyårslöften har jag inte kunnat bryta ännu eftersom vi inte börjar skolan försen nu på torsdag, men det andra... det bröt jag andra dagen(y
Mmm, mums! Jag kommer väl bli fet det här året xD HAHA!
Fyfan !
> Året har ifall startat bra.
den förste Januari 2010 var ingen speciellt full och allt gick frid och fröjd, det blev sisådär och slutade med att året blev att titta på svartvitt på svt1. Det var ifall så första dagen började (Y
>Andra Januari 2010 blev att ut och gå med Elinor och Arva i ca:40 minuter och sedan blev det att gå på bio : 2010.
>Tredje Januari 2010 blev att äta tacos med mamma, teparty hemma hos Adrian med Moa och Patrick=mys mys! sedan blev det att titta på en film tillsammans med Elinor resten av dagen(y
>Och idag, ja du, har inte hunnit med så mycket eftersom det bara har gått 2timmar och 11minuter.
Men det är nog dags för nanii dags och sedan blir det en shopping tur tillsammans med Elinor (Y
>Pusshej♥ //Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0