2010 01 04

Hejsan (:

Idag har blev det en sväng in till stan tillsammans med Elinor då hon köpte sig en jacka/tröja från Monki, väldigt snygg må jag säga (y
(Har tyvärr ingen bild för min blogg dampar lite så det går tyvärr inte att ladda upp någon.
Det blev även lite mat på donken :P Där man träffade Linnea :)
Det var verkligen ett himla tag sedan jag träffade henne sist så det var mycket trevligt att se henne.

Det blev sedan hem och bara ta det lugnt med Elinor och glo på en film; Vampyre bats någonting..
Den var faktiskt helt okej^

Annars har det inte hänt så jätte mycket.
Sitter här med koppen jag fick från Moa fylld med te i som dock inte har någonting i snart :P
Men mums vad det är gott med te (a

Det var väl allt för mig idag ^^
Pusshej<3//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0