15 jan 2010

Hejsan (:
>Idag har varit som alla andra dagar, skola hem äta m.m ..
Inte hänt något speciellt helt enkelt.
>Igår däremot, då blev det att ta sig till den lilla dammen som vi har här i björndammen för att åka skridskor :P
Haha XD
Dammen är ju fullt med is igår sa dem att det var ca 25cm tjockt.
Så dem har nu tagit bort snö och grejs och sedan gjort skridsko bana :P
Så igår blevdet jag,Felicia,Moa,Simon,Patrick och Andre som tog på oss skridskor för att åka en stund(y
Mycket trevligt var det^^ Fina kort och fint sällskap, det kan ju inte bli bättre ;)
>Denna dagen vet jag inte riktigt vart den kommer leda.
Det ända jag vet är att jag ska upp till pappa vid fyra tiden där någon gång.
hörs senare(y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0