Överkörd? nej tack!!

Hejsan (:

Idag var första skoldagen efter lovet.
Det var faktiskt inget vidare svårt att ta sig upp på morgonen (konstigt nog?) utan jag gick upp vid sjutiden, hoppade in i duschen, gjorde mig i ordning och sedan gick till skolan.
Jag tror till och med att jag kom i tid!!! :o
Men men, som sagt det var inte jobbigt att gå upp utan det var jobbigt att ta sig upp till skolan.
Dem plogar ju verkligen inte bra här, vist vägarna kanske dem plogar bra och sådär, men trottoaren?
Tycker dem att det är lämpligt att barn ska behöva gå på vägen när dem är påväg till skolan, det är ju nästan det första man fick lära sig när man var liten inte gå där bilarna kör!!
Men hur ska man ungå det? Ska man behöva gå i en halvmeters djup snödriva istället då?
Jag tycker bara det är helt patetiskt att man som barn ska behöva gå på vägen och få shit från
dem bilisterna som kommer för att man går på vägen bara för att inte Partillebo kan ploga trottoaren där man faktiskt ska GÅ!!

Förövrigt har skoldagen faktiskt varit helt okej(y
Förutom på idrotten, då höll jag på att dö !!
Mitt knä (Som jag berättade i det tidigare inlägget att jag överbelastat det) ville inte samarbeta idag ...
När jag väl skulle springa så vek sig knät och jag ramlade pladaskt ner på golvet xD
Jo vist, det var faktiskt jätte roligt när jag låg där och kröp, men jävl*r vad ont jag har i mitt knä nu.
Inte okej!! xD

Efter skolan blev det hem till Elinor, vi hade tänkt att plugga lite Hk (Vi har ju prov i morgon), men det blev inte riktigt av.
För hemma hos Elinor, där händer det grejor hela tiden så man glömer bort det man egentligen skulle och borde göra ;)
Så istället för att det blev plugga så blev det massa stoj och skratt  även kladdkaka bakning och vofflor :)
Ungefär slutade denna dagen :P
Ska dock ta mig en kopp te och sätta mig framför tvn en liten stund  ^^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0