Nationella

Hejsan! (:

Idag var det första Nationella.
Det blev i Svenska, läsförståelse.
Jag har inte den blekaste hur det gick, men vi får väl hoppas på att det gick bra?
För på dem två sista sidorna blev lite väl stressigt.
Men, men, vi får helt enkelt se hur resultatet lyder.
För på sådant förberedelse bla,bla,bla så gick det inget vidare för mig, så jag har inte så jätte höga förväntningar vad det gäller resultatet.

Det jobbiga med den här dan är inte att vi har haft nationellt prov utan att vi började klockan 8.00 skrev prov till 09.30 och sedan hade två timmars håltimma och sedan en 60minuters lektion och sedan slutade vi.
Ganska onödig dag helt enkelt :P

Efter skolan blev det hem till Elinor, blev att ta några mackor och sedan glo på film(y
kommer dock inte ihåg vad filmen hette xD
Jajuste ja, Elinors mamma Satu fyller år idag, så Grattis Satu! :)
Även min lilla kusin Leo fyllde år igår, så ett Grattis till Leo också! :)

Förövrigt har det inte hunnit hända så mycket idag, tänkte gå ner en snabb sväng till Allum för att se om jag hittar en pincett (Eftersom min är borta).
Och sedan så har jag tänkt börja läsa en bok som heter mina hemligheter- svriven av Sophie Kinsella, som jag fick utav Moa :)

Pusshej så länge :) ♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0