Ingen skola!?

Hejsan (:

Igår var det ingen skola p.g.a för mycket snö.
Ibland så bara älskar man snön :D ;)
Men jag tycker det är helt sjukt att man stänger ner en hel skola p.g.a snö, löjligt tycker jag!
Men väldigt underbart, det blir som en lång helg ;)
Men måste säga att det blev verkligen ingenting gjort förutom en sväng på allum med Elinor ^

Det blev en blus jag hittade på kappahl.
Första gången jag köpte en sak på kappahl med tanke på att jag tycker att affären köper in tant kläder (enligt mig), men jag hittade en blus som jag fastnade för och inte kunde låta bli att köpa ;)
Första blusen på kappahl och första "pösiga" klädesklagg jag köpt!
bild kommer senare.

Pusshej♥//denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0