Två lektioner = onödig

Hejsan! (:

Skoldagen kan jag inte mer än att säga att jag är lite besviken på.
Att gå upp sjukt tidigt för att gå på två lektioner känndes ovärt.
Hade det inte varit för vårat matte prov hade jag troligtvis inte gått idag.
Efter provet fick vi sluta den lektionen, sedan var det bara att vänta i 1h 20min till nästa skulle börja då vi hade lunch där i mellan. Så det var en kort dag med en väldigt lång rast.

Efter skolan drog jag mig mot Avenyn för att äta gott på Eves pellje (stavelse?) tiillsammans med mamma och Jouko.
Inte den godaste maten vi fick kanske, men det var ju mysigt :)

Annars har inget speciellt hänt idag. Tagit det lugnt och busat med lillebror^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0