Pussel och skola

Hejsan! (:

Jag har varit duktig idag och gick till skolan!
Känner mig faktiskt lite extra duktig idag med, eftersom jag fick sitta och jobba själv under expon.
Jag klandrar ingen men ack vad mycket det var att göra! Jag hann ändå inte med jätte mycket men ändå en stor del.
Det blev stressigt, men när jag fick höra att jag inte behövde vara klar idag kände jag helt plötsligt att min stress nivå sjönk väldigt fort. Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men.. jag försökte lösa det på bästa sätt!
Och för er som inte vet vad expo innebär är det en inriktning som finns att välja på Munkebäcksgymnasiet (där jag då går första ring). Där får man lära sig om form/färglära och framför allt skyltning.
Förtillfället gör vi ett utstälnings "rum" i minimal storlek av en bok vi läst. Ganska kul men väldigt pilligt!

Efter skolan blev jag uppmött på busshållplatsen i närheten av där jag bor av Melissa och hennes vove, Ella.
Det blev raka vägen hem till henne för att ta en kopp te äta makaroner och annat kul som vi brukar pyssla med ;)
Och det där med att pyssla så har jag varit jätte Pussel sugen idag! Jag har verkligen velat pussla men hittade inget här hemma.. Så om det är någon som har något tips om ett pussel med ca 500-1000 bitar så har jag öronen på spets!
För då tjilar jag nog ner till affären så fort jag fått pengar (Y

Igår skrev jag klart min Novell, känner att den blev ganska lyckad. Nu hoppas jag bara att läraren tycker det samma.
Men ger hon mig G- på den så vet jag helt säkert på att hon hatar mig. För jag satt med den där novellen i ett antal timmar.
Sedan så ska jag sitta idag och skriva en debattartikel som ska vara inne senast den 10de.
Det ska nog inte ta så lång tid..

Nu ska jag sova för påsar och runda ringer börjar framträda under mina ögon. Illa!
Får helt enkelt sova ikapp under helgen (:
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Why E

Ni har ju mitt pussel, mamma tog det tillsammans med monopolet och sätt sprätt på en miljon.

2010-12-10 @ 13:41:09
URL: http://whye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0