Ensam och övergiven

Hejsan! (:

Idag kom jag faktiskt i tid!!
Otroligt nog, men det känndes skönt(Y

Efter plugget blev jag ensam kvar.
Skulle vänte på Melissa i 1h 30min.
Då jag lovade henne att följa med henne till frissan då hon nu har en ny frilla ;)
Och med tanke på att jag slutade tidigt fick jag med andra ord vänta en stund på Melissa eftersom jag är lat nog och inte orkade åka hem och sedan tillbaka till stan.
Så det fick bil en runda på stan för min del.
Jag fick köpt mig en Caffe LAtté, alltid lilka gött!
Det fick även bli en födelsedags present till Alexander som fyllt år.
Och eftersom han inte läser min blogg så kan jag säga att jag köpte en jätte fin kofta till honom.
Dock en storlek för stor, men då har han ju något att växa i ! Haha^
Nej men dem hade inte den i någon mindre storlek så det fick bli som det blev.
Det är ju trotsallt tanken som räknas :P

Melissa blev i allafall jätte fin i håret! :)
När vi kom hem igen så bjöd Git på mat, mumsigt värre!
Jag har även packat väskan inför helgen, så det känns riktigt bra(Y


Nu ska jag ta och göra det lite mysigT^'
Pusshje♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fin blogg denise ! :D

2010-12-03 @ 18:26:52
URL: http://aleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0