Utgång!

Hejsan(:

Första veckan av gymnasiet är avklarat.
Jag känner mig bättre till till mods nu när man börjat lära känna klassen lite bättre..
Men det känns fortfarande inte helt riktigt ÄN.
Men vi hoppas på en vändning inom kort (;

Gårdagens kväll skulle egentligen tillbringas inne i staden med underbart folk, men så blev inte fallet.
Den avslutades med middag med familjen, "kräftskiva" med familjen,syster + sambo + hans föräldrar.
Så det blev ganska lyckat trots allt.
Men ush vad kräfta luktar illa! >.<


Idag vaknade jag sent, klev inte upp försen runt tolv tiden.
Trots klockan har jag bara hunnit med en sväng till syster för att hämta lite saker och sedan en kopp te hos Elinor.
Annars har jag inte hunnit med någonting!

Jag känner ganska stressad för tillfället då jag ska vara uppe och Nina om ca 35min.
Och jag har verken gjort hår eller makeup.
Så vi får se om jag kommer i tid eller inte... !
Förtillfället ser det ganska mörkt ut :P

Men nu eller snart blir det utgång!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0