Universeum

Tjenare (:

Jag får ursäkta för dålig uppdatering, men jag har haft annat att tänka på.

Det senaste har jag ifall tillbringat en natt hemma hos ERica, Fucking Åmol (stavelse) var på rullen den natten.
Även en kväll med Elinor, Hangover. Jag har verkligen för mig att jag skrivit ett inlägg om det tidigare, men skriver med det för säkerhetens skull :P
Det blev även en kväll som tillbringades hemma hos Patrick, där var det Hitta Nemo som stod högst på listan(Y
Annars har det inte hänt så jätte mycket, strosat omkring och bara tagit det lugnt (;

Denna dagen (eller gårdagens,det tar man som man vill) tillbringade på universeum tillsammans med Lucas, Jouko och Noel.
Vi tänkte att det skulle ta ca 2 timmar drygt, det slutade med att vi var där i över fyra timmar.
Trots att vi var där såpass länge hade vi väldigt kul.
Tiden liksom flög iväg, vi märkte inte att klockan var så mycket försen våra magar började kurra.
Men det var kul, väldigt kul faktiskt.
Trots at det var med familjen så lyckades jag faktiskt ha otroligt kul, och det händer inte så ofta...
Jo det gör det, men ändå (;
Lilla Noel älskade det, han sprang runt som en liten iller överallt.
Tyvär blir det inga bilder då vi glömde kameran hemma.

Efter en lång dag på Universeum var jag helt slut, men jag kände att jag var tvungen att hitta på något.
Det blev att gå över till systern min och små prata lite.
Det lönar sig att gå hem till systern då jag kom hem med en bok,Gömda av Liza Marklund och en spansk ordbok(y

Efter systern gick jag över till Melissa.
Där blev det att gå ut med Ella (Melissas hund) och sedan blev det vidare till ica.
Chips,dipp och choklad är något som Melissa och Denise ,utan problem proppar i sen en söndags kväll till en trevlig film på tv.
Några roliga skratt fick vi till och magar som ville sprängas(y

M; Bil!
D; Ja,mamma jag vet att det kommer en bil! Men jag vill hemskt gärna gå över vägen..
Det var bara något utav allt  knasigt som sagts idag^^

Förövrigt, Verkligheten i vitögat! (;
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0