Träning...

Hejsan (:

Idag var jag som sagt ledig och har inte gjort något speciellt.
Jag började dagen med att sova ut riktigt ordentligt, förörvigt har jag mesta dels av dagen varit med Melissa.

Hemma så känns det som om golv utrymmet bara blir mindre och midre då vi får en hel del av syster.
Har dels varit där idag för att hämta lite saker och annat som jag fick.

Fick reda idag att nästa vecka ska jag börja träna...
Vi får se hur det går.
Och jag hoppas verkligen inte att det är värsta proffsen i min grupp för då blir det nog att jag slutar..
Mer om det nästa vecka!

Jag måste verkligen ta tag i mitt rum!
Det ligger kläder,saker,papper,presenter m.m lite överallt ;o
Ja tror jag dör!
Sedan känns skolan ganska pressande, jag vet jag vet jag har bara gått en dag men jag saknar verkligen min gammla klass.
Det känns tomt på något sätt.
Men jag hoppas att det kommer kännas bättre i morgon, men vi får väl se.
Btw; har tågen börjat gå varje kvart.
Så det blir att ta tio i nio tåget i morgon (y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0