Toy story 3

Hejsan (:

Gårdagens middag hemma hos Nina var lyckad!
Det var god mat,Tacos och god efterrätt ,märengtårta.
Mycket gott må jag säga :D
Och det blev en hel del prat och skratt och en del skrik m.m
Herregud, vi hade väldigt kul helt enkelt.
Det var underbart kul att träffa alla igen och ha alla "samlade".

Det blev allt från singstar,skräckis (drag me to hell), kärleks komidi, politik snack och allt var det nu var.
Vi hade helt enkelt grymt kul!
Så tack så jätte mycket för gårdagen brudar(y :D <3

Det blev att jag sov hemma hos Nina då vi hade för mycket att prata om för att kunna slite oss från varandra ;)
Riktigt så illa var det inte. Men nästan :P
Så det blev att sova 4h 30min.
Inte mer men ändå är jag fortfarnade uppe ;o
Herregud, jag vet inte om jag kommer orka upp i morgon, men det får vi hoppas att jag gör... Det måste jag!!

Idag har jag ifall varit en sväng hos Melissa och tjötat lite ^
Sedan har jag varit på bio med Lillebror, Lucas.
Vi tittade på toy story3.
Värd att se tycker jag allt !!
Helt klart en rolig,tokig och sorlig film.
Heltklart en underbar barnfilm! :)

Det var min dag, nu ska jag försöka göra i ordning mig och förbereda mig inför morgon dagen^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0