To late... !

Det finns inte så mycket mer att säga än hejdå.
Jag har inte förstått tidigare att det var något fel eftersom jag ville inte se och lyssna.
Men allt det som jag blundade och inte lyssnade på verkar finna sina pusselbitar.

Allt det som jag en gång trodde var respekt och älskvärt har helt plötligt fått ett annat värde.
Ett värde som inte är värt att titta på.
Ett värde som inte finns kvar.
Ett värde som betydde verkligeheten.

Verkligheten som egntligen borde setts förlänge sedan sen.
Verklighet som borde leva.
Verklighet som borde fått andas och ta till sig allt nytt,
de nya årstiderna, de nya dofterna och de nya vännerna.

Ja, helt enkelt allt det där nya som varje människa borde ta del av.
Allt det där som man inte tänker på men njuter för, trots att det kan vara en ny doft man andas in.
Den nya doften kan skapa en ny sorts glädje, en glädje som aldrig kommer kunnas beskrivas.
En glädje som alltid kommer finnas och alltid hålla dig varm.

Du kommer aldrig behöva känna dig kall igen♥

(Random tex/stuva linan)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0