Tillbaka

Hejsan (:

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen dem senaste dagarna då jag inte haft tillgång till dator.
Men nu är jag tillbaka igen(;

Det har blivit inpuls åk in till stan med lite olika folk med väldigt roliga stunder^
Jag har även fått bära långklänning :D Dock alldeles för stor.
Jag har suttit hem hos Melissa och druckit te och varit barn på nytt, då vi spelat massa gamla karnspel :)
Me like a lot! :P

Jag har även varit hos pappa och spenderat lite tid med dem.
Dem firar sitt år som gifta i ett år idag, så Grattis pappa och Pernilla (:
Annars har jag inte gjort något speciellt ^^


Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: feliciaa

ja det låter braa :D haha vilket datum är kräftskivan? <3

2010-08-15 @ 12:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0