tiden som går för fort!

Hejsan (:

Idag klev jag upp 10.40. Jag fick sovt sju timmar, inte okej!
Med tanke på att jag gick upp vid elva tiden berodde på att våra kusiner skulle komma på en fika.
Som tur var skulle vi inte vara hemma,här, utan hos mormor.
Det var ifall kul att få se de små liven innan de far vidare.
Vi får hoppas att dem får tillräckligt mycket tid över så att dem kommer ner igen under veckans gång (y

Efter fik besöket blev det över till Melissa.
Det blev te och kortspel och Lilo&Stich på rulle ^
Mycket trevligt.
Förövrigt har det inte hänt något speciellt under dagens lopp.

Jag borde dock sova då jag måste vara förberädd på uppstidning ca 07.00 ..
Det kommer ta död på mig!
Vet inte riktigt hur jag ska klara igenom denna månaden.
För jag är verkligen över taggad till max och allt händer så fort men ändå långsamt!
Hm, det där blev krongligt.. Men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det?!

Som sagt, jag borde sova.
Men jag är så hungrig att jag dör..
Så nu blir det mat!

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Troyveronika

Great site, keep up the good work!

2011-04-28 @ 11:01:07
URL: http://troyveronika.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0