Rutiner på ingång!!!

Hejsan (:

Idag började dagen hemma hos Moa, med lite prat inför morgon dagen (:
Efter det blev det hem till Melissa för lite prat även där^

En sväng till Moster för att planera inför en Korea resa som kommer ske lite längre in på hösten.
Efter det blev det en kort sväng hem till Melissa för att titta på Bernad och Bianca(?) ÄLSKA BARNFILMER! (a
Sedan blev det hem till syster för att peka på vad jag ville ha (;
Och nu är jag hemma :P

Måste säga att jag verkligen längtar till morgon dagen.
Jag är så himla taggad och jag längtar verkligen till Rutinerna!
Att ha allt planerat och inte bara glida runt, fine jag älskar att ta det lugnt.
Men att ta det lugnt har jag gjort hela sommarlovet, nu ska jag börja om igen.
Börja ettan på Munkebäcksgymnasiet.
Och jag är så taggad!(Y
Önska mig lycka till? ;)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0