RixFm Festivalen

Hejsan (:

Jag kom nyss hem efter en väldigt lyckad och trevlig dag.
Jag hade tänkt träffa P-brudarna men det blev det inte.. det fick bli rixfm festivalen istället.
Det var kanske inte dem bästa artisterna/bandena som spelades men det var en skön stämmning med goa gubbar!

Det belv att åka in tillsammans med Melissa för att möta upp Elin.
Efter det blev det att ta sig vidare mot storan.

Väl på plats befann sig Nina och adam tillsammans med ett glatt gäng (;
Så vi blev ett par styckna som gungade och sjöng med i de flesta låtar, kul vare ifall(y
När det var dags att dra sig hemmåt träffade vi på Anna.
Galet trevligt att träffa henne igen, inte sett henne sedan skolavslutningen.
Så det blev prat om allt möjligt(y

När jag tillslut kom hem efter alla stopp med prat glada människor var det dags för ett par natt mackor och en kopp te, och självklart ett blogg inlägg :P
Trots att både natt mackorna och te;t är upp drucket funderar jag på att ta en till kopp och sedan göra i ordning mig för läggdags som ska tillbringas med någon film ^
Pusshej och tack för en trevlig kväll♥//Denise


En bild vid fontänen utanför kungaparets hem in London(y

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Sv: Jora, det är bra med mej!

Själv? :)

2010-08-15 @ 23:43:49
URL: http://isabeeeel.blogg.se/
Postat av: ISABEL

Sv; Okej fan vad bra! :'D

2010-08-16 @ 13:26:50
URL: http://isabeeeel.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Vilket kungapar??

2010-08-18 @ 11:09:00
Postat av: Yasmine

Nej. De har en drottning. Hon har en son(Prinsen), han har två söner, men mamman är död. Alltså det finns inget kungapar.

2010-08-19 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0