Naglar!








Bilder på mina naglar som jag lovat förlängesedan,här har ni dem.
Det är tippar med glitter på och matriel som gelé.
Så om det är någon som vill få sina naglar gjorda är det bara att höra av sig till mig så skickar jag nummer.
250 kr kostar det per set, om mer info ang priser m.m är det bara att höra av sig.
Som ni ser har jag en blomma och lite "stenar" på en utav naglarna, detta är en utav Emelies (hon som jag gör naglarna hos) egna design.
Hon är jätte duktig och går utbildning som nagelteknolåg (stavelse) och trotts det gör hon underbart fina naglar för ett fantastiktt pris!
Ett smart drag för er som vill ha snygga naglar(y
Ojoj, nu låter det som jag gör reklam xD Men så är fallet inte!
Jag är bara så fruktansvärd nöjd med mina naglar att jag inte vill hålla det för mig själv.
Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0