Naglar och shopping

Hejsan (:

Denna dagen har varit så långt ifrån lugn!
Det känns som hela min dag har flygit fram.

Jag vaknade vid en elva tiden, gjorde i ording mig för att möta Matilda i Allum för att sedan leta vidare efter en bra födelsedags present till Nina.
Jag trodde aldrig att vi skulle hitta något men tillslut gjorde vi faktiskt det.
(Bilder på det kommer vid vecka slutet).

Efter Allum blev det en sväng till Melissa för att prata om morgondagen^
Sedan blev det hemgång för mat.
Efter det blev det att sätta sig på bussen mot gamlestan.

Väl framme blev det att gå till kusinerna för att fira Malin som fyllt 11år, så Grattis till henne(:
Det blev tårtaa och bull fika, riktigt  gott(y

Efter kalaset blev det hem för att få mina naglar, så himla snygga!
Emelie gör ett väldigt bra jobb må jag säga,(bilder kommer i morgon).
En liten glimt om naglarna, Zebra..!

NU ska jag faktiskt gå in och ta något att äta och sedan gå och lägga mig, då jag ska upp tidigt med Melissa.
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0