Månaden med stress!

Hejsan (:

Ena sekunden hade jag ingenting att göra och så fort det blev Augusti så fick jag helt plötsligt massor utav saker att göra och tänka på!

Jag ska rabbla lite saker som måste och ska göras denna månad:
  • Nina fyller 16 år den 8:de och ska fira henne runt den 20:de (om jag inte minns helt fel).
  • Mamma kommer hem den 8:de så ska umgås med henne och prata på som bara den
  • Kusinerna från Linköping kommer någon gång under denna vecka så jag ska hinna träffa den, troligtvis blir det Liseberg nu på fredag.
  • P-brudarna ska försöka få ihop en tjejmiddag innan kort, kanske att vi tar det i samma veva som vi firar Nina
  • Vi ska försöka få ihop så att de flesta i klassen träffas innan skolan drar igång
  • Jag ska på praty då Ericas pojkvän fyller år (om det var denna eller nästa månad vet jag inte xD )
  • Jag ska hinna göra mina naglar
  • Melissa fyller år den 18:de så ska hem till henne och äta tårta, sedan blir det någon annan dag då vi ska fira henne med vänner
  • 23:de drar skolan igång
  • Ska hinna träffa pappa under månadens gång
  • Måste även städa upp på mitt rum
  • Umgås med systern innan hon flyttar
Så det är helt enkelt en del att göra denna månaden.
Dock är det inte jätte mycket, men från att ha Noll att göra till de här så är det en del :P
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0