Lyckan av längtan

Har ni någonsins längtat så mycket efter något eller någon att det gör ont?
För det har jag!

Urlöjligt, men gud vad jag har saknat dig.
Det är du som gör min dag lite extra fyllig.
Det är du som gör att jag kan leva upp min dag som jag vill.
Du har varit efterlängtad, åh !!

Jag har verkligen saknat dig, min kära hårspray.
Den har verkligen varit saknad på riktigt, framför allt igår och i fredags.
Jag använder inte hårspray varje dag, men när jag verkligen känner att det behövs så finns den inte.
Och hela dagen känndes förstörd, men nu har jag äntligen dig.
Jag har min hårspray!
I-lands problem(Y

Kommentarer
Postat av: feliciaa

yesboox vi kör på det! :D

2010-08-15 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0