Hösten är här

Hejsan (:

Trots att sommarlovet inte har slutat ännu känns det redan som om hösten är här.
Och jag tänker verkligen inte klaga, för hösten är underbar!
Och man kan ju inte tacka nej till höstmodets läckerheter. Unerbara kläder som kommer iår.
Dock känns "modet" lite kallt, men det fixar vi(y
Själv har jag redan hittat min läckerbit, en härlig stor kofta (bild kommer senare).


Idag har jag passat lillebror och bara tagit det lugnt.
Tog en lång och härlig dusch efteråt.
Då jag testade babyolja vid duschning, det mina vänner kan jag säga är min nya "skönhets produkt".
Så jävla underbart len blir man^ Underbart helt enkelt(y

Det var meningen att jag skulle åkt in till Kulturkalaset idag, men viassa är lite skeptiskta när det gäller regnet så det shet sig ;) Det får bli en annan dag!

Förövrigt måste jag städa mitt rum. Det måste vara rent, ifall i ordning plockat.
Mamma kommer nämligen hem i morgon , känns gött (;

Nu ska jag städa lite på mitt rum och göra i ordning mig ^
Pusshej♥/Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0