Dagen som underlägsen..

Hejsan (:

Tiden idag har bara rusat fram.
Jag passade lillebor idag med, trodde att sista skulle vara i morgon men ikke, nästa vecka också.
Det blev inte så jätte mycket gjort, känndes som om vi åt hela tiden xD
Det blev ifall att titta på Dinos äventyr? Haha, inte så jätte bra,men Noel satt som fastklistrad.

Efter barnpassningen blev det en dusch och sedan hem till Adam för att hålla honom och Fredrik sällskap.
Måste säga att när en utav grabbarna har ens mobil och man ska försöka ta tillbaka den känner man ett obehag av underläge... Jag måste helt enkelt börja träna! xD haha <3
Men men, trevligt att göra någonting istället för att sitta hemma.
Inte för att vi gjorde något speciellt hos Adam heller, men ändå!
Haha, jo tack jag vet! Jag är lite smått galen ^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Joachimfatima

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 10:43:12
URL: http://joachimfatima.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0