Dagen som en filmrulle

Hejsan (:

Denna dagen har varit så otroligt seg och jag har bara tagit det lugnt.
Inte stressat,inte sprungit omkring som en höna och undrat vart jag ska ta vägen.
Nejnej, jag har bara tagit det lugnt.

Jag vaknade inte försen vid en två tiden på eftermiddagen.
Jag åt frukost i min egna takt, slog på en film; Mot vildarnas land (tror den hette så).
Sedan gick jag och duschade.

Efteråt gick jag en sväng till Melissa.
Där det blev det en massa prat om lite allt möjligt.
Sedan blev det mat och sedan en film med Melissa.
Vi såg; Parfymen - berättelsen om mördaren. Det skulle tydligen vara en Thriller.'
Men nej nej, det tyckte vi verkligen inte!
Vi hade tänkt oss lite hjärtklappning och gåshud, men det var ju som att titta på en berättelse.
Ingen vidare Thriller men förövrigt en helt okej film, utöver det vanliga.

Nu är klockan alldeles för mycket och jag borde verkligen sova, men jag orkar inte stänga ögonlocken och somna..
Så det får bli pippi på de sju haven(Y
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0