Tusen oh en natt

Hejsan (:

Det känns som om det var evigheter sedan jag skrev något här..
Men men, jag har precis flyttat tillbaka till mamma från pappa.
Det känns ganska skönt att vara hemma hos mamma igen, men det är tomt!
Väldigt tomt får jag lov att säga, det känns liksom inte som hemma när mamma är borta.
Och jag vet inte ens när hon får komma hem igen, jag vet inte ens om hon hinner hem innan jag åker..
Och det känns inte så bra, men jag hoppas innerligt att hon kommer hem innan jag åker, annars blir det nog lite jobbigt.
Fira första påsken utan mamma.... hur ska detta sluta?
Det känns lite jobigt att flytta från pappa också, jag kanske inte brukar vara så jätte haj på att vilja bo hos pappa annars. Men jag började vänja mig, och det känns som en stor lättnad på något sätt..
Men nu ska dem flytta så får väl hoppas på¨att jag känner mig lika hemma där som jag här.


Idag har man inte gjort så jätte mycket.
Passade lillebror en stund på dagen och sedan hem till Elinor.
Tänkte dra ut någonstans senare, men jag vette fasen vart!
Så vi får se vad som händer(y
Jag ska nog dra upp till Elinor en stund igen då hennes kära mor har party, och jag tänkte att Elinor inte ska behöva få allt det roliga för sig själv ;)
Emilie, elinors syster har även anlett till partille igen, gillert (:
Så det blir hon som kör oss upp till Gränngersberg (y.

Vi har ju lov också, påsklov!
Så himla härligt.
Men det känns inte som om det är lov, jag har liksom inte fått "fira" eller vad man ska säga...
Men det kommer väl, hoppas jag!! ^

Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0