Turkiet

Hejsan (:

Dagen har varit allmänt seg och jag har inte gjort något speciellt.
Jag fick tydligen någon jä*la anmärkning för jag kom sent till första lektion p.g.a rökning?
In my as!! Jag kom tre minuter sent för att det tar tid att hämta ens skolböcker och gå till rättklassrum.
Vafan är det här för skit? ;o
Hoppas dem andra som kom sent också fick anmärkning (eller vad f*n det heter)"p.g.a rökning" , eller så är det väl jag som är hatobjektet?

När man kom hem blev det till att sova,mums!!!!

Turkiet eller inte?
Hm, jag ska fundera på det där ;)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: R

Jag hade också blivit förbannad! Men står man utanför skolan och röker när lektionen börjat och ens mentor kommer förbi så får man stå för det!Din mentor kanske var grinig den dagen - också! Du är absolut inget hatobjekt! Snarare är det så att du är en av de mest omtyckta :)

2010-04-16 @ 22:26:51
Postat av: Anonym

Men det var inte på grund av det jag kom försent! Men du får ta och tro vad du vill (:

2010-04-19 @ 15:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0