Fy skäms!

Ja jo... Jag vet.
Fy skäms på mig!
Jag har inte bloggat på jätte jätte länge och det känner jag skuld för, så förlåt.
Annars så har det inte hänt något speciellt.
Ett No prov har skrivits och jag missade ett Vg svar, så fick tyvärr bara ett G+.
Men nästa gång får vi väl hoppas på att det blir ett Vg minst.
Matte labbar som ska vara inlämnade går det inte så jätte bra.
Jag tror jag tog mig lite vatten överhuvudet när jag valde att göra de laborationerna..
Men jag ville så gärna ha ett högre betyg, och ja du.. det gick ju inget vidare.
en av tre laborationer är avklarade, inte okej!
Har varit på en del öppethus. eller a, inte så jätte många men tre ifall.
Porthälla,Munckebäcks och Kungskapsgymnasiet.
Och ja, jag har beslutsångest!!
Jag vet verkligen inte vad jag ska söka :s
Troligen blir det mediaprogramet, men jag funderar också på samhälle ekonomi.
Men jag vet inte riktig,
Någon som har bra förslag på skola? :s
Extremt tacksam för svar(y

Det får ni nöja er med idag^^
Och ja, jag ska sköta mig! och jag ska lägga upp inlägg..!
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0