Dålig uppdatering..

Hejsan!! (:
Jag måste be om förlåtelse för den jätte dåliga uppdateringen jag har haft här på bloggen.
Men det är dels för att jag varit i London en vecka sedan kusinerna hela förra veckan och denna veckan så har jag helt enkelt inte haft tid.
Känns som om jag har haft fullt upp även fast jag inte har gjort något speciellt.
Men jag får ifall ta och be om ursäkt.
Tiden i London var verkligen jätte bra!
Och jag skulle jätte gärna vilja göra om den resan.
Bilder kommer senare eftersom jag inte hunnit ladda in dem till datorn ännu.
Men det kommer, så småning om..
Hallowen blev kusinerna (y
Under denna tiden jag varit borta så har jag haft utvecklings samtal och varit hos den där gymnasie "ledare" saken.
Panik övad man ska välja!! :s
Men ska dra mig nu, så skriver mera i morgon :) <3
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi måste ses snart gumman!

Du kan inte komma undar HUR länge som helst =D

Puss <3

2009-11-07 @ 01:05:06
URL: http://www.matilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0