Dålig uppdatering!

Hejsan (:
>Ja jo, detta var ju ett tag sedan.
Jag hoppas att ni inte har saknat mig allt för mycket ;)
>Det senaste har det faktiskt inte hänt något speciellt faktiskt..
"Littratur vecka" på skolan (inget som man märkt av då vi inte har gjort ett piss)
Det enda vi har gjort som tillhör littraturen är typ att vi tittade på en film.
Twight light  /stavelse/, men den var bra, första gången jag såg den.
Men den var bra(y.
>Har även tittat på två andra filmer (tillsammans med Elinor), den hette; Beat house /American pie/
och den andre hette; Disaster movie.
Helt knäppa filmer, men vi har skrattar! oj,oj vad vi har skrattat åt dessa två helt knasiga filmer! xD
Sedan så har vi ju gjort det vi brukar göra, gå ner till Ica och köpa billig choklad(Y
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket.
Denna dagen har däremot Bestått av tre lektioner.
Svenska, där det blev ett grammatik prov (som jag inte riktigt hann plugga till ordentligt då det blev Nti och Hulebäck-öppet hus besök).
Sedan slöjd där jag fick sy in min klänning som var tok för stor (och tack gode gud för det då jag trodde att den skulle vara alldeles för liten).
Sist men inte minst, So där vi ska börja med ett grupparbete. Jag,Viktor och Moa blev en grupp, och vi ska skriva om typ orkaner eller var det va? xD
Och efter att vi blivit indelade i grupperna var det bara att gå hem.
Men jag valde att sitta kvar då vi hade fått en hemuppgift som jag inte riktigt var klar med som jag gjorde lite snabbt det sista av lektionen.
Men det kändes ifall bra, och jag hoppas verkligen på ett minst Vg ifall!
Annars kommer jag nog att bryta ihop... Lilla känsliga jag(a
>Efter skolan blev det att åka in till stan med flickorna och fika.
Det blev Expresso house vid NK.
Mycket trevligt faktiskt, det var längesedan vi gjorde något sådan "vardags" aktigt tillsammans.
Men det trevligt(y
Det blev en halv kladdkaka och en caffé latte.
Men jag måste klaga lite, det smakade inte riktigt som caffe, utan mest mjölk.
Så det var lite synd, men annars var det bra (y
>Det blev sedan hem till Melissa och umgås lite där och bara tog det lungt.
En mycket trevlig dag som vi tillsammans spenderade lite annorlunda än vad vi brukar ;)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0