CrazY!

Halloja (:
Denna dagen har jag varit överallt och ingenstans.
Jag har helt enkelt inte kunnat hålla käft idag, det har bara inte gått.
Jag har pratat oavbrutet och varit allmänt flummig.
Men ska jag vara ärlig, det kändes faktiskt bra att få flumma runt lite grann.
Kände att jag inte varit så glad på sistone, men idag så! :)
>Denna dag blev ifall av med att börja skolan vid nio tiden, glömde av tiden och missade första lektionen.
Det blev sedan matte lektion med datorer, www.webbmatte.se tror jag att den hette.
Det var faktiskt ganska kul att få arbeta på ett lite annorlunda sätt på matte lektionen än att bara få sitta med våra matte böcker, för dem kan bli lite enformiga ibland, och man vill verkligen bara kasta boken och hoppas på att den försvann.
Men det kan vara skönt att ha matte boken ibland också (a ^^
>Engelska lektion idag också (ja, jippe! mitt favorit ämne :D... Eller inte!! )
ush! jag blir bara så himla irriterad på våran engelska lärare!
Seriöst ;O
Vi har fått i uppgift att vi ska skriva om någon känd artist/band/grupp, och dem sa att vi skulle ha tills efter lovet på oss att göra klart detta.
Men nej, nu kommer läraren och säger att det ska vara inlämnat om två veckor.
TVÅ veckor!!!  och jag har inte ens börjat. Det står till och med i vår planering att det ska fortsätta efter lovet.
Men då säger läraren; men oj, det måste ha blivit något fel då.
Men allvarligt, det är ju för f*n hon som har satt ihop våran planering!
Och kommer på nu att det blivit "fel". Vi fick liksom planeringen för över två veckor sedan.
Och hon kommer på detta nu ?
Något fel måste det vara, eller?
åh, jag pallar inte med henne, så jä*la irriterad på henne så det inte är sant!
Men men, nu är det väl som det är.. Men jag tycker det är väldigt dålig stil utav henne!
>No lektion idag :)
Det blev att vi ska starta med Kemi(y
Ett ganska roligt ämne om jag får säga det själv.
>Gympa idag också och det blev basket.
Jag kände verkligen i hela kroppen att jag inte riktigt är frisk.
Har känt hela helgen och idag att jag inte är riktigt frisk, för jag kände på en gång att min kropp slutade lyda mig när lektionen började.
Benen ville inte hänga med och andningen kändes inget vidare och hostan kom på en gång..
Ush! Vill verkligen inte vara sjuk, och jag ska inte vara sjuk heller!
Jag ska klara det här, jag måste hålla frisk!
Måste klara gympa betyget.
För jag var inte i topp i början av terminen när det gällde gympan, så jag får fasiken kämpa med att gå den sista lektionerna innan lovet och sedan får jag jobba upp det till våren.
För jag vill verkligen ha ett MVG i gympan.
Och jag ska försöka att nå upp till det.
Men det blir nog ändå att jag försöker jobba upp mitt betyg i matten och Non denna termin.
För det kändes som om jag halkade efter lite förra terminen.
Men men, vi får se hur det slutar.
Men jag hoppas verkligen att jag har höjt mina betyg denna terminen, och att det fortsätter åt det hållet även nästa termin.
För sedan blir det dags att söka..... :s

En sväng hem till systern efter skolan och sedan hem till Elinor.
Hemma hos Elinor blev det att baka Kanelbullar! och inte knullbullar som en viss person råkade tolka det när jag skrev ut på Facebook att vi hade bakat. Oh nej, jag nämner tyvärr inte namnet ;)
Det blev ifall i know who killed me- med Lindsay Lohan som film när vi satt och åt upp en hel del utav bullarna (a
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket denna dag.
Tack och ajö för denna dag ;)
Pusshej♥//Denise

Kommentarer
Postat av: Junior!

Din jävla cp bög, det var knullbullar (: <3

2009-11-24 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0