sex dagar kvar

Hallå där!!

Ja jag vet, uppdateringen har ju gått sisådär..
Men det har varit så extremt mycket det senaste.
Har haft huvudet fullt och det har hänt så himla mycket under denna tid.

Men nu är det så att jag har bara sex dagar kvar till min student. Sex dagar kvar, det är helt sinnes!
Kan inte riktigt förstå det själv... Men vi får väl se hur det blir.
För just nu är hela världen upp och ner och jag vet verken vad som är höger eller vänster.
Hets plugg in i det sista kan jag lova. Inte ens kul!
Men jag har valt det själv och jag får lov att stå mitt kasst.
Men förutom att det är helvetes dagar kvar så mår jag faktiskt väldigt bra.
Har träffat en underbar pojk, har en resa bokad till mina favoriter, jag har de finaste vännerna och en underbar familj.
Vad mer kan man begära?
Jag är lycklig helt enkelt!

Puss och kram så hörs vi när vi hörs! :)
//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0