När vi var 15år söp vi väl ganska ordentligt... Eller?

Hejsan! :)

Har ätit god frukost som pappa serverade.
Riktigt gott må jag säga!

Gårdagens kväll var både bra och dåligt. Om inte så väldig trevlig.
Kvällen började bra, men efter att de gått ett par timmar och alkoholen hade satt sina spår började det gå utför för de små liven. Minns själv när man var 15år. Tiden går så himla fort...
Men det var som sagt trevligt!
Jag hoppas innerligt att Jonathan hade en bra kväll då det var honom vi firade. Ett stort grattis om inte annat!
Trots skavanker under kvällens gång var det ändå helt okej.
Jag avslutade min kväll tidigt och var hemma i rimlig tid. Så det kändes riktigt bra!

Jag hoppas dock på en lite mer seriös och livad kväll idag.
Jag ska nämligen spendera den med godaste brudarna.
Så jag har höga förväntningar för denna kväll.
Jag menar, den kan inte bli så mycket bättre när vi väl är i farten.
Så som sagt, hoppas på en riktigt lyckad kväll!
Hoppas bara vi inte bränner upp stället då vi även ska göra en gemensam middag. Men det kommer nog gå bra, hoppas jag! :p
Pusshej// Denise

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0