Tiden går för fort

Hejsan!

Precis hemgången från skolans mörka väggar...
Nej okej, varenda vägg är vit. Men ändå!
Åh ibland har jag lust att skita i allt och bara stanna kvar under täcket!
Men det får jag ju självklart inte göra.
Men det är en önskan iallfall. Ska faktiskt unna mig det idag.
Jag vill gärna köra ett träningspass, men vet inte riktigt om jag orkat det idag..
Får se framåt kvällen hur det blir med de.
Förövrigt så ska jag gräva ner mig under täcket och glo en film. Det behöver jag idag!

Skolans håltimmar tar död på en förövrigt. Dock måste jag medge att idag gick vår rast ovanligt fort.
Vi gjorde inget särskilt, donken ofc även en del spelande.
Men blä på det ändå! Nu blir det film och kanske lite sömn på det...
Pusshej// Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0