Äntligen

Hejsan! (:

Denna dag har varit lång men har gått otroligt fort.
Skoldagen var som vanligt.
Väl hemkommen blev det att stress packa då vi åkte till pappa.
Väl hos pappa blev det god mat och god efterrätt.

Tänkte att jag skulle ut och träffa folk idag. Det gick ju sådär!
Jag ogillar verkligen när folk har en telefon men inte svara i den när man ringer. Vad är grejen med att inte svara?!
Fine om det är en bra ursäkt men man ringer väl ändå tillbaka? Hade faktiskt viktiga saker att förmedla, men ikke!
Bajs på de som inte svara i sina telefoner och inte ringer/hör av sig senare bläää.
Bitter fittan här, yes!

Kvällen blev iallfall att spendera med Michaela.
Måste passa på nu då hon ska vara jävlig och äcklig på måndag. Hon åker nämligen iväg då, till ett varmt ställe.
Åh, jag vill också ha värme!!!:(((
Blev även att träffa syster. Åh vad jag har saknat henne!!
Är så jävla glad att hon är hemma igen:D
Dock skulle ju fröken ut ikväll så hann bara träffas en stund.
Men det räckte, nu vet jag iallfall att hon är i Sverige, i Göteborg och hon lever. Japp, älskade syster<3

Nu måste jag nana då jag ska upp tidigt och.... Det får ni reda på i morgon;)
Pusshej// Denise

(på bilden ser vi en söt gubbe som Linnea målat under naturkunskapens tråkiga timme^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0