Kammoflagge

Tjenare!!

Fullt upp hela tiden, hinner ju inte ens äta -.-
Har helt enkelt gjort både det ena och det andra.
Var och tränade igår tillsammans med Felicia på friskis, riktigt gött!
Hade dramalektion idag. Kännde att min motivation var helt borta så det var inte så jätte kul...
Efter plugget blev det att dra till Allum för lite shopping med Felicia.
Jag hittade inget speciellt medans Felicia hittade en jätte härlig kofta!
Efter shopping blev det hem till Emelie för nya naglar, just love it!
Det är en ljusrosa som underlag och en mörkare rosa ovanpå i "kammoflage". Älskar det!
Riktigt nöjd. Dock kortade jag ner dem något fruktansvärt så det känns som om jag har klumpar till naglar:P
Men dem är fina!




Kameran ger inte rättvisa för fem öre! Men nu har ni iallfall ett litet hum om hur de ser ut^
Pusshej♥//Denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0